Stenugnsbakad pizza, Åbo-kryssning & Party i Sthlm!

435816-104Hallå vänner!

Har precis avnjutit en aldeles utsökt stenugnsbakad pizza! Guuud vad jag hycklar! Visst va pizzan bra, men jag har kommit fram till att jag nog inte är så himla förtjust i pizza trots allt. Tycker ofta att de känns aldeles för flötiga.

Nej tacka vet jag riktigt husmanskost som fläskfilé, potatisgratäng och bearnaisesås! Säkert lila flötigt det, men det smakar lixom inte flöt på samma framträdande sätt. *hehe* I you know what I mean.. =)







435816-105

Imorn åker jag till T-hättan och på fredag åker vi ett gäng upp till Sthlm för att åka på en kryssning till Åbo. Känns inte riktigt som det kommer att vara min grej, men man vet ju aldrig förens man har provat.. dessutom så blir det ju inte roligare än man gör det! *hehe* På lördag kväll så blir det nog utgång i Sthlm. Jag har nog inte vart i Sthlm sen jag va 18... japp ni läste rätt 18! Så om ni skulle råka ha några bra tips på några schysta ställen som spelar RnB så får ni gärna hojta till!


Pöss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91