Helvetes jävla piss dag!!!

Fick precis ett jävligt tråkigt samtal från han som håller i modevisningen! Tyvärr så kan de inte ha med mig för jag är för lång! Eller som han sa... de andra är för korta! Tydligen så skulle det störa harmonin i scenbilden! Det kan jag väl iof hålla med om, men jag är jävligt förbannad/besviken ändå! Han sa att om han bara haft en kille som va iaf 187 så hade det funkar, men de längsta han hade va 183! Vad är de för fel på alla människor? Måste alla va så jävla korta!?!  Jag jag vet.. det är jag som är lång, men jag är sur! Dessutom så fick jag bara 2000 påökning i lön, inte tre som jag hade hoppats på!


Enda positiva idag är att jag fick ett VIP-kort till Lounges i Gbg.. men det väger för tillfället inte upp!


.. Mr Friidrott ringde precis oxå.. fan va jobbigt allt ska va.. va nog inte överdrivet trevlig.. Han frågade om jag ville komma över på middag.. jag sa; Tack, men nej tack! Inte alls sugen på att träffa honnom på det sättet.. är inte sugen på nåt alls för tillfället!!!


Nu tänker jag sura vidare.. återkommer när jag är på bättre humör!


Over and out!

Kommentarer
Postat av: Dirren

Bara att bryta ihop , å komma igen. :)
Kram Dirren

2008-03-06 @ 10:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91