Gårdagens afterwork + dagens shopping

Kvällen på Rumpan Bar igår va riktigt lyckad! Jag, Emelie och Åse njöt av en riktigt bra afterwork buffe och pratade om allt mellan himel och jord en massa timmar.. *himla mysigt* Framåt slutet kom vakten fram och sa att vi va tyvärr tvugna att flytta på oss lite för han skulle duka bordet åt ett sällskap.. han blinkade han lite och sa att det iaf va åtta killar.. sen stod han där och flinade när de tågade in.. så jäkla rolig! Vad som va ännu roligare var att halva gänget killar bestod av de som vi festade med för tre veckor sen.. öhmm.. då jag råkade hångla med en av dom.. vi växlade några ord sen gick vi.. Just det ja sprang på Mr T under kvällen oxå.. vi snackade lite, mysig kille.. fast jag vet inte..  =)

Nog om igår! Idag åkte jag ut till Allum för lite shopping. Jag har länge varit ute efter en mossgrön trench och tidigare i veckan hittade jag en från Vila.. tyvärr så fanns det inte i min storlek då, men det gjode den på Allum, nöjd som fan! =)
435816-140

Köpte även två turkosa plagg (min favorit färg!) på Vila, ett ribbat linne och en ribbad topp.
435816-141

På H&M köpte jag två t-shirts till träningen.
435816-142

Sitter här och funderar på om jag ska orka ta mig till SATS.. man blir verkligen inte sugen på att gå ut när det bara regnar å blåser.. misstänker att jag kommer bli kvar här *hihi* Ikväll ska jag och min kolega Anna hitta på något.. Ska bli kul att ses off-work! =) Hoppas ni får en mysig kväll!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91