Fredagsfika- Valbildare! ;)

Igår bakade jag sånna här havreformar med kolafyllning till fikat idag. Riktigt onyttiga och riktigt goda! Ätes helst med sked =) I receptet står det att det ska va kakao i smeten, men den här gången körde jag på utan.. faktiskt mycket godare så!

435816-137

Ikväll blir det Afterwork. Ska möta upp en gammal kär vän som jag umgicks med när jag pluggade i Växjö, ska bli riktigt mysigt! Hur kvällen slutar blir ser ut att bli ett mysterium.. Mr J (inte han som dumpade mig så fruktasvärt brutalt *asg* utan han som drog iväg till Australien efter vår första dejt) är tillbax i Sverige och Mr T som jag träffade förra veckan har också hört av sig.. plus att Johan som tog med oss på rundan i Sthlm verkar va istan.. Tänkte iaf att kvällen ska bli hyffsat lugnt för jag vill va pigg imorn för lite välförtjänt lördagsshopping! =) Nåja.. we'll see how it goes! =) Catch you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91