Dumpad under en dejt och härligt våriga grejer!

435816-110435816-109

Efter jobbet, innan jag åker till Åsa tänkte jag passa på att kika om jag kan hitta ovanstående grejer på stan! Vill verkligen verkligen verkligen ha klänningen från H&M trend till höger, riktigt härlig och somrig! Väskan kommer från Wedins och kostar för tillfället 149 kr om jag inte minns helt fel! Kul med lite färg nu till våren.. eller jag tycker iof alltid att det är kul med färg, men det är EXTRA härligt nu när solen börjar kika fram att matcha humöret med kläderna och accessoarerna! =)

Dejten med Mr T igår gick riktigt bra! =) Gick först en promenad i Botaniska sen satt vi på en bar i fyra timmar å tjötade.. slog inga sparks direkt (men hur ofta gör det det under första dejten? Har iaf aldrig gjort det hittills under mitt 23 åriga liv), men han va en riktigt trevlig prick! Under dejten blev jag även dumpad av Mr J via sms. Han svamlade nåt om att han hade aldeles för mycket jobb just nu för att ge sig in i ett förhållande och att jag förtjänade nån som kunde ge mig 100%.. bla bla bla.. men jag är inte bitter, hur redan ju gått vidare! *hihi*
Kommentarer
Postat av: xXx

Ah å bra =) jorå de finns en redan, hum vet inte riktigt hur jag ska förklara...
Innan eklanda, mellan åby och eklanda typ.

Postat av: sanny

läckert

2008-03-20 @ 13:08:38
URL: http://sannyt.blogg.se
Postat av: Emma

Hej Linda!!
Hur mår du mitt i allt påskstök?
Jag har lite smått panik, ska nämnligen baka skorpor till min mormor och om jag inte minns fel så hade du ett recept på mandel och citronskorpor på din gamla blogg? Men nu är ju den lösenordsskyddad så jag kommer inte åt receptet! Vore jätte gulligt om du kunde posta det här eller maila det till mig!!

Massa påsk kramar!
/Emma, fast på en ny blogg ;)

2008-03-20 @ 14:26:04
URL: http://puppyeye.blogg.se
Postat av: Sara

den klänningen är så himla fin!

2008-03-20 @ 16:18:41
URL: http://littlenova.blogg.se
Postat av: Emma

ååå gbg, jag saknar. Bodde i eklanda kunde på 20 min vara i botaniska på sommaren var det helt underbart. nåväl.. klänningen e heeelt underbar men tror den kommer först vecka 17 i maj/juni.

2008-03-21 @ 18:18:46
URL: http://www.enstorenliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91