12 timmar på akuten

Hej vänner.. det där magontet som jag skrev om i fredags resulterade i ett besök på akuten i fredags kväll. Efter att ha skickats runt till diverse olika avdelningar i 12 timmar, vägrat bli inlagd, fått dropp så var jag där ifrån igen halv tio i lördgas morse.. att det ska ta sån himla tid innan man får prata med en läkare.. av de tolv timmarna som jag var där gick säkert sex åt att bara vänta på att en läkare skulle finnas tillgänglig! Otroligt tröttsamt.. nåja, dom va inte riktigt säkra på vad det va till slut, men eftersom jag tydligen hade förhöjda värden så tydde det på nån form av infektion, troligen i tjocktarmen.. Fick atibiotika, så nu känns det faktiskt redan mycket bättre! =) Nog tjatat om sjukhus å annat trisst...

Ikväll kommer Mr J hit och jag tänkte bjuda honnom på lite rester från gårdagens besök av mina föräldrar och gudföräldrar. Testade en ny grej.. en gryta med kyckling, paprika, sambal olek, mangopuré och curry..  det visade sig va en riktigt lyckat! (lägger upp receptet sen) Till dessert blev det en klassiker, toscapäron med glass till.. kanske inte så kreativt, men nog så gott!

Efter som alla andra tjatar om att
Forever 21 nu skippar till Sverige så vill ju inte jag va sämre ;) Här är två klänningar som jag inte skulle ha något emot av att äga! Priset, strax under 200 kr/st är ju inte heller fy skam!

image76image77
Kommentarer
Postat av: maria

Tyckte så jag med =P

Oj då! Hoppas verkligen att du mår bättre!

Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91