Två favorit make-up produkter!


Make up Stores Eye Primer (145 kr) tillsammans med Face of Stockholms Eye dust (ca 185 kr) är verkligen en vinnande kombination! Eye primern agerar som lim och får ögonskuggan att sitta längre samt ger en bättre intensitet i färgen. Eye dust finns i massor av underbara färger! Känner mig som en barn (eller vuxen för den delen..) i en godisaffär när jag står framför alla underbara nyanser och ska försöka välja! Det blir verkligen ett jättefint skimmer med den här ögonskuggan, rekomenderas varmt!
Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Jag är sugen på att testa eyeprimern!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91