Thank God for happy buss drivers!

Har ni tänkt på att många dagar så är den första personen man möter en busschaufför (iaf för den del av oss som är singlar och som färdas kommunalt =). Därför känner jag alltid att jag får en bra start på dagen om de är possitiva.

Som idag till exempel när busschaufför sa "Hoppas att ni får en trevlig dag" i speakern innan vi gick av! Like that! Vissa dagar möts man av helt klart buttrare versioner. Tex sånna som vägrar att släppa av folk i framdörren, trots att ingen ska kliva på! Samtidigt som de muttrar surt att "Ni minsann får ta dörren där bak som är avsedd för avstigning!" Thank God for happy buss drivers! =)

Kommentarer
Postat av: dolly

hoppas du får en bra dag!

Postat av: Pauline

såå sant!! jag fick inte åka med stadsbussen en gång för surkärringen till busschaffis vägrade ta emot en hundralapp och lämna så mkt växel (kostar 19 kr att åka med) och en annan gång fick jag inte åka med om jag inte slängde min take away kaffe (oöppnad med lock), precis som om man är 5 år coh skulle spilla kaffe över hela sätet :P

2008-06-27 @ 16:18:44
URL: http://pauliinel.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://pauliine.blogg.se ska det vara

2008-06-27 @ 16:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91