H&M vs ZARA


Ingen har väl missat att både H&M och ZARA har startat sin sommarrea?! Själv tycker jag att ZARA:s slår H&M:s med hästlängder.Till skillnad från H&M så rear ZARA faktiskt ut plagg som är från denna säsongen tillskillnad från h&M som plockat fram grejer som fanns i butik för flera år sen (åtminstonne så känns det så!) Va inne på ZARA igår och slogs med allt folk, naturligtvis så lyckades jag inte kliva ut ur dörrarna tomhänt (tror ingen va chockad! *hihi*). Det blev en väldigt fin LBD i lite sofistikerat stuk, men ändå sexig! Tror den kan bli användbar, om inte annat så passar den finns i min ständigt växande klänningssamling. *hehe*


Tycker det är lite kul hur man kan ändra sig.. för tre år sen så tror jag inte att jag ägde mer än MAX tre klänningar.. nu har jag säkert runt 30 där hemma! =)

Kommentarer
Postat av: Kimberly

Snyft! jag har inte ens hunnit ut till affärerna ännu! men jag håller med, Zara sänker rejält och de plockar inte fram gammalt skräp!

Postat av: Linda

Kimberly: Se det positivt.. när du väl hinner ut så kanske de har hunnit sänka preiserna ännu mer! =)

2008-06-24 @ 15:48:03
URL: http://trueblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91