En annans dagens..

Hittade den här outfitbilden från förra veckan nån gång som jag glömt publicera.. kan ni tänker er va? Jag? Glömma? Jodå, det kan hände även den bäste! *hihi*

Mr N som jag dejtede förra onsdag (ekonomen ni vet) ringde igår.. vi ska försöka styra upp något i helgen.. Än så länge ser jag två nackdelar med honom.. 1. Han verkar jävligt upptagen jämt! Och 2. Han är trevlig och lättpratad, men verkar ha lite svårt för att släppa den coola ytan.. gillar inte killar när det känns som att de gör sig till.. varför inte släppa muren och va sig själv.. nåja vi får se.. det kanske kommer..

Hur som helst.. this it what I'm wearing:
* Chinos- GAP
* Ljusblå skjorta- Ellos
* Vitt ribbat linne- Esprit
* Bruna gladiatorsandaler i skinn- Ellos
* Väska- Mulberry bayswater

Ikväll har jag inga palaner.. inga alls! Känns som det va en evighet sen det var så! Jag har STORA planer på att enbart ligga i soffan och slappa hela kvällen! =)

Imorn är vi ett gäng som ska gå och se Sex and the City! Har höga förväntningar efter allt gott jag hört om filmen! Efteråt ska vi gå till "
Heaven 23" och äta den berömda räkmackan och dricka Cosmpomolitans =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91