Dejten igår.. =)

.. gick bra.. eller hur man nu ska säga.. *hehe* Hur som helst så va han va väldigt trevlig och lättpratad, 31 bast, det enda jag störde mig på var att han såg lite gammal ut. Men det kanske hade varit annorlunda om han inte kommit direkt från jobbet och inte hade haft full stridsmudering på sig, dvs kostym, slipps å hela kittet, han matchade till och med slipsen med sockarna (röda), det är ju värre än mig för tusan! Han jobbade med något innom ekonomi, måste erkänna att jag inte hängde med riktigt på hans förklaring av hans jobb, men sen är jag ju ingenjör oxå, inte ekonom. Tror inte han hängde med riktigt om vad jag babblade om heller.. *hehe*

Fick iaf ett mess av honom sen efter matchen och att "vi borde styra upp något igen".. och det är ju bra.. om jag skulle vara sugen på det =)

Dagens klädsel blev följande:
* Vit tunika i linne- ZARA *ny*
* Leggings- Lindex
* Vita pumps- Wassens
* Pärlor- från Kina

Har blivit aldeles för lite sömn de senaste nätterna så idag när jag kom hem från jobbet så satte jag på lite lugn musik (Sade) och la mig och sov i två timmar.. sååå skönt! Finns inget som är så skönt som att ta en liten tupplur när man är trött och det samtidigt känns att man har tid och att det faktiskt är helt oki att bara slöa =)

Sen kompenserade jag ju faktiskt upp det med att handla, dammsuga hela lägenheten, torka golven, städa toan (HATAR att städa toan!), måla naglarna, göra tårta och potatissallad =) Mucho nöjd med mig själv! *asg*

Imorn kommer Åsa och Helen hit.. då ska det firas midsommar minsann! =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91