Tillåt mig skryta lite..


.. men jag är så jävla bra! *tihii* Började ju med hela GI-grejen i måndags och jag har inte slunktit dit en enda gång än! Har till och med tackat nej till både tårta och glass när alla andra åt! Det ni, det kallas diciplin det *hehe*

Sen om jag lyckats tappa något i vikt det har jag faktikst ingen aning om och jag skiter faktiskt fullständigt i det oxå! Det som är målet är att känna mig mer iform och att kunna komma i mina gamla kläder igen! Sen om det innebär att jag på något mystiskt (och kanske övernaturligt sätt) skulle väga 80 kilo så spelar det faktikst igen roll! Det är hur man känner sig som spelar roll, inte hur mycket vågen visar.. =)

Däremot så tog jag mina mått innan jag började, så lite koll har jag iaf om det händer nåt =)

Snart är det helg och aldeles underbart väder! Gör mig så glad!!! Tänkte spendera helgen vid havet med näsan i en bok så gott som hela helgen, ska bli riktigt skönt!

Föresten:
Här och här hittar ni dieten som jag tänker följa de första två veckorna (som de tydligen valt att kalla rivstart). Receptet på GI-pizzan ovan finner ni här.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91