Nytt armband från Miss Dee

Köpte det här armbandet från Miss Dee i fredags när jag va i Trollhättan.. på lördagen köpte jag ett till.. Varför?! Jo för jag tappade bort det första redan på fredag kväll! Gissa om jag va sur när jag upptäckte det när jag kom hem! Men skam den som ger sig.. dan efter gick jag och köpte mig ett nytt! Here it is, lovely ha?!?!?!

Egentligen så är jag lite anti att blanda guld och silver, men här tycker jag att det är riktigt läckert! Dessutom så fukar det ju att matcha till både metallerna! =)
Kommentarer
Postat av: Sophia

hehe, jo det var en riktigt härlig färg :)

Fint armband!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91