Snajsig och praktisk blomlåda =)


På bilden: timjan, gröslök, persilja, och bladsallad

Titta så fin min blomlåda är! Kan knappt tro det själv att den fortfarande lever efter två månader. Inte visste jag att jah hade så gröna fingrar! =) Hur som helst så är det himla kul att kunna gå ut på balkongen och plocka åt sig lite kryddor när man ska laga mat! Känner på mig att detta kommer att bli en favorit i repris till nästa år.. då kanske man till och med skulle slå till på ytterligare en blomlåda.. Såg på
Leila bakar igår (där hon för övrigt slängde ihop en massa goda tårtor, gissa om jag blev sugen!), där tipsade dom om att man kunde odla jordgubbar i en blomlåda.. kanske något som man skulle testa nästa år! =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91