Förgiftad av min egen fotsvett!


Jag tyckte att jag va så smart i morse när jag tog på mig gympaskor eftersom jag skulle gå ut och gå en runda på lunchen. Det hade nog varit ett bra beslut om jag inte sen bestämde mig för att kolla in utbudet på stan lite.. Fy faro va äckligt det luktade i prorummet när man va tvungen att ta av sig dojorna! Ännu värre va det när jag skulle prova gympaskor inne på STADIUM, jag fick be personalen inta säkerhetsavstånd för tusan!

Samma problem är det när man är utomland och ska gå på pedikyr eller fotmassage. Tycker så synd om den stackars människan som tvingas ha näsan 20 cm från mina stinkande fossing!

Vill bara tillägga att mina fötter luckar så gott som ingenting vid normala temperaturer, men kombinationen använda dojor och 30 gradig värme är helt enkelt inte någon vinnande kombination!

Hittade en massa bra saker på rean istan föresten! Visar det imorn..

Helgens projekt (förutom att ligga å pressa vid en strand) är att hitta ett par jeansshorts. Jag vill ha ett par korta, lite slappa och lite smått löst sittande, men det verkar vara omöjligt att hitta! =( Ser så många möjliga kombinationer i min garderob som skulle matcha fin fint med att par jeansshort så nu måste jag bara ha ett par!
Kommentarer
Postat av: Petra

haha. bilden längst ner till höger var ju helt underbar! Så härlig! kolla in min blogg! :) Ha en bra kväll! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91