Fenomenet Project Runway

Självklart så såg jag på Project Runway igår. Det ä lite kul med det programmet för folk som man absolut inte skulle kunna tro titta på det gör det! Pappor som pojkvänner! Undra varför det är så? Gårdagens challange var att göra att plagg enbart av produkter från godisaffären Hershey´s Store på Times Square i NY. Detta var resultaten:
1. 2.
 3.
Min favorit va helst klart Ramis (2)! Även om klänningen (3) som var gjord helt i godis också var rätt imonerande . Underbart va det iaf att Elisa åkte ut (1. Längst upp, tredje från vänster)! Tycker inte någon av hennes kläder har varit speciellt tilltalande!
Kommentarer
Postat av: Camilla Aggeborn

Jag har bytt bloggadress och du hittar mig numera på www.myrrah.blogg.se

2008-07-31 @ 10:31:40
URL: http://myrrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91