Ta mig här ifrån!!!

435816-4Är evigt trött på allt regn å rusk! I dag blåser det halv storm och spöregnar ute i Göteborg (och förmodligen i resten av Sverige oxå) Längtar tillbaka till Fiji å Thailand.. där snackar vi värme och en luftfuktighet som skulle få självaste uppfinaren av bastun att svettas!

Har hittat min nya bästa vän, Åhlens BUS! Hur bra som helst enligt min mening. Dessutom så behöver man bara smörja en gång och man ser härligt fräsch ut! Ska nog fortsätta på BUS-spåret även i sommar, för att förhinda rynkor och andra hemskheter som kommer av solen.. man är väl fåfäng OCH mån om sin hälsa *hehe* Fast å andra sidan så bor vi ju i Sverige så för mycket sol brukar ju knappast vara något man behöver oroa sig för!

Dagens klädsel:
* Svarta kostymbyxor- Esprit
* Turkost tröja- ZARA (inte jättevintrigt, men what the hack, det är min favoritfärg! =)
* Svarta skor- Wedins

Nu ska jag försöka att få bloggen att se normal ut!

Köss å hej!

Kommentarer
Postat av: Anna

Å vad glad jag blev när jag såg att jag fått ett mail från dig att du startat en ny blogg=)

Postat av: Linda

Anna: Va kul att höra! *glad*

2008-02-02 @ 09:51:32
URL: http://trueblonde.blogg.se
Postat av: ameli&emelie

snygg blogg du har :)

2008-02-03 @ 19:31:46
URL: http://lifeasblondes.blogg.se
Postat av: Linda

Ameli&emelie: Tack, va snällt! =)

2008-02-04 @ 10:55:21
URL: http://trueblonde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91