Konsten att sy om ett par nya byxor!

Hittade ett par jeans idag när jag va inne på H&M.. för 200 spänn! De va i precis den färgen som jag va ute efter, dock var de lite för vida för min smak. Visserligen så är detta tydligen just nu high fashion, men man kan inte va en modeslav jämt ju, bär det du trivs i är mitt måtto! =) Hur som helst så köpte jag dem iaf med planera inställda på att sy in dom och lägga ner benen lite grann.. En timmes slitade senare var de klara! Voalla!
435816-6435816-5
Innan & Efter
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91