Tjat ÄR avtändande!

Gjorde "slut" med Mr S som jag dejtade förra veckan.. kändes inte helt hundra. Ännu mindre 100 kändes det när han började tjat om att vi kunde väl iaf fortsätta träffas iaf.. finns det något mer avtändande när killar tjatar! Ballade ur totalt när han försökte med att vi kunde väl iaf va KK om jag inte ville nåt mer.. Tack, men nej tack! För det första så tror jag att han är aldeles för känslig för att nåt sånt skulle kunna funka och för det andra så är inte upplaggd för nåt KK förhållande just nu..

The hauntig goes on! *asg*
Kommentarer
Postat av: Cheri

Tjat visar bara att han är desperat :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91