Semelfrossa!

435816-26
Komersiellt jippo i all ära... men jag kunde iaf inte motstå att sätta i mig en härlig semla idag! Vid första anblicken såg just den semlan som jag tilldelades lite skum ut... mer som en ganska mörk och trist vetebulle, men ack vad skenet kan bedra! Den va aldeles mjuk, tjock härlig grädde och full med massor av mandelmassa med små mandelbitar i! *me like a lot* Övervägde att klämma i mig ytterligare en, men nån måtta får det ju ändå va..hihi!
Har ni ätit nån semla idag?
Kommentarer
Postat av: Torhill

Har aldrig smakat semla !!!!
Här i Norge har vi bara vanliga vetebuller med grädde, hmmm måste nog smaka nästa gång jag är i Sverige, (min man e svensk,varit i hop 15år *hehe*)

2008-02-05 @ 23:03:32
Postat av: Linda

Torhill: Då är det allt på tiden att du provar tycker jag! Väldigt gott! Och dessutom inte alls svårt att göra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91