Lite blandad konfetti! =)

435816-15
Godmorgon vänner! Sitter hos Åsa och funderar på hur vi ska lyckas ta oss till systemet utan att se ut som två igenmurade snögubbar! Toksnöar verkligen ute! Hittade lite blandade bilder på Åsas dator som jag kom på att jag kunde lägga upp här! Översta bilden är från Nyår och visar mig i ett väldigt läckert förkläde som gjorde stor succé! Folk trodde verkligen att jag va halvnaken när jag öppnade dörren... störtkul! *asg* Nyår var verkligen jättelyckat, vi va nio härliga brudar som va hos mig å käkade å dasade! Innan tolvslaget tog vi oss till Kungsportsplatsen för att skåla in det nya året i Champange varefter vi svängde våra lurviga hela natten på Parklane! Här kommer lite fler bilder!

1.
 2. 3. 4. 
5. 6. 7.
1. Jag och Vildana på Nyår. 2. Angelika (som nu är i Australien, inte alllls avundsjuk! *hehe*), Emelie och Helene 3. Åsas (mina allraste bästaste vän sedan fyra års åldern!) pappa med Åsas gudomligt söta systerson Axel. 4. Axel igen! 5. Åsas nästan lika söta vove. 6. Jag full och väldigt odräglig på någon fest *asg*. 7. Åsas Cavalier King Charles Spaniel igen.
Kommentarer
Postat av: nathalie

underbart förkläde haha

Postat av: Linda

Nathalie: Visst är det sessy! *hihi*

2008-02-04 @ 10:54:26
URL: http://trueblonde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91