Kan man ha en mer perfekt kropp?

435816-32

Och då pratar jag INTE om Danny utan om Malin! Vackrare tös och bättre dansös får man leta efter! Avundsjuk? Jag? Näää inte alls! *asg*

Är hemma oss mina föräldrar och hälsar på över helgen. Vilket ikväll innebar ungefär 1000 frågor och Let´s Dance ikväll ;) Tyvärr så har jag inte riktigt ett sånt förhållande till mina föräldrar att jag känner att jag kan avslöja allt.. trist men sant!

Mr J som jag dejtade igår... smsade senare på natten å "tacka för ett väldigt najs sällskap" Alltid kul att veta att man inte va den enda som uppskattade sällskapet! ;)

Just det ja.. chokladtårtan som jag bakade till fredagsfikat gjorde stor succé.. om man ni får vara så ofin och säga så om sitt eget bakade, men den var väääldigt god och det va ju faktiskt inte jag som skrivit receptet.. komponerade ju bara ihop två.. =) Receptet kommer senare..

Imorn tänkte jag fortsätta att va lite huslig å kanske passa på att baka lite... inte lika kul att baka när man bor själv för då finns det ju ingen, förutom jag då, som äter upp det... å det är ju inte bra...hehe! På kvällen ska jag till en väninna på tjejmiddag, ska bli riktigt roligt!!
Kommentarer
Postat av: jessica

sjukt duktig är hon:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91