Hur svårt kan det va att komma på en fyndig rubrik egentligen!?!

435816-57God morgon på er! Vad är det med söndagar som gör att man blir slapp och inte riktigt orkar göra något seriöst? Skumt det där.. egentligen borde det ju vara tvärt om.. att man har panik och verkligen tar till vara på sista dan av helgen.. men icke!

Idag tänkte jag ge mig ut och bunka upp lite inför veckan.. kanske åka ut till Rusta och ÖB en sväng.. kul att traska runt där lite ibland om man inte har nåt bättre för sig.. slutar alltid med att man kommer hem med mer kraffs än vad man hade tänkt sig! *hihi*

Dagens outfit:
* Svarta kostymbyxor- Esprit
* Silvrigt linne- Vero Moda
* Svart kofta- Vila

Ha en bra dag och gör inget som jag inte jag skulle göra!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: jessi

haha det där med rubriker är ett ständigt problem!

snygg outfit :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91