Gårdagens dejt.. =)

Klaustrofobisk... så känner jag just nu vid tanken på förhållande.. Vad är det för fel på mig? Killen som jag träffade igår prickade in de flesta av punkterna på min kravlista (och den listan är inte kort vill jag lova!). Han kändes seriös och skulle förmodligen bli en aldeles utmärkt snäll och tillgiven pojkvän. MEN jag känner mig instängd vid tanken på ett seriöst förhållande.. Aningen förvirrade just nu.. han ville bjuda mig på middag på Alla-hjärtans-dag.. Jag sa ja... får väl ge han en chans till iaf.. =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack tack! =)
Insåg att mitt abonnemang snart går ut så då kan jag byta mobil, och till ett bättre erbjudande =)

Postat av: Josephine

Vi är väl rätt konstiga ibland, vi människor. Jag hade alltid varit tvärtom inriktad, blev klaustrofobisk av tanken att vara singel..
Jag tror nog dock att då den rätta dyker upp, eller någon av de män som passar ihop med dig (för tror inte det bara finns en för alla, det beror vem
man möter först)
Så stressa inte, du är ju ung ännu, allt sker för en orsak och någon dag kan du skratta åt dig själv och dina tankar...så vi håller tummarna! Ha en trevlig dag och ännu bättre sportlov:)

2008-02-15 @ 08:24:48
URL: http://mumintroll84.blogg.se
Postat av: Linda

Josephine: Det tror jag oxå.. att det finns fler än en.. gäller bara att hitta dom! *hihi* Ha en riktigt mysig helg!

2008-02-16 @ 10:23:12
URL: http://trueblonde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91