Det är de små sakerna som gör en glad =)

435816-51Idag när jag snurrar runt på Torslanda området (Volvo) för att försöka lokalisera vart bussen hem går ifrån ser jag "min" buss komma, men upptäcker att den inte ska stanna vid hållplatsen jag står vid.. MEN han stannar iaf! Fler sånna busschauförer till folket tack!

För nån vecka sen när jag springer mot spårvagnen är det en tjej som håller upp dörren åt mig så att den inte ska åka, fast hon inte ens skulle med spårvagen själv.

Sånna här små saker kan faktiskt göra mig riktigt glad! Det är sånna gärningar folk gör enbart för att vara snälla utan att de får ur något av det själva!

Haha.. passande att jag skriver ett så otroligt positivt inlägg när jag ser förjävla sur ut på bilden.. det va jag nog oxå iof.. kvart i sju imorse! *hehe*

Ska strax springa iväg till gymmet en sväng, sen blir det streetdance! Lite nervös faktiskt för jag har inte övat alls på två veckor så det kommer nog inte att gå så bra idag.. dessutom så har jag världen träningsvärk i benen, smidig som en elefant med andra ord! *asg*

Dagens klädsel:
* Grå kostymbyxor- Esprit
* Svart tröja- VeroModa
* Svarta pumps- Vaga Bond
* Skärp- Cubus
* Halsband- H&M
Kommentarer
Postat av: Julia

snyggt!

Postat av: Emma

fina kläder:)

ha en bra kväll!

2008-02-19 @ 21:00:24
URL: http://ohbaby.blogg.se
Postat av: Tobbe

En outfit i min smak! Snyggt!

2008-02-20 @ 16:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91