Den ultimata jobbväskan!

435816-33Den här väskan, Mulberry Bayswater, hade verkligen varit perfekt att ha till jobbet! Både snygg och praktiskt! Är säker på att den skulle rymma både A4-block, lunchlådor och resten av mitt liv som jag alltid lyckas trycka ner i väskan av någon anledning!

Min för ca 4500... inte så farligt för en snygg och klassisk väska som förmidligen kommer att hänga med i åratal!

Om jag skulle lägga ihop summan av alla väskor som jag köpt och använt ca 1 gång så skulle jag förmodligen vara upp nånstans kring den summan..

Slutsats: Mycket bra köp! ;)
Kommentarer
Postat av: Mojo

Skulle vara mycket bra köp. Har själv denväskan och älskar den.
peace.

Postat av: Åsa

Mycket fin! Vill osså ha =)

2008-02-10 @ 12:34:59
Postat av: Nina

ja den är perfekt! 4500 för en bayswater är jättebra! är det på internet eller? :)

2008-02-10 @ 23:51:51
URL: http://fashionina.com
Postat av: Linda

Mojo: Låter bra! =)

Åsa: Linda fixa sen! ;)

Nina: Kikade på Mulberrys hemsida.. den är förmodligen dyrar om man köper den i Sverige.. :(

2008-02-11 @ 09:27:45
URL: http://trueblonde.blogg.se
Postat av: Emmisen

Hej hej! Kul med en ny blogg! Väskan är superfin, jag har en Elgin i oak men skulel vilja ha en Bayswater i chokladbrunt =) men den kostar dryga 6000, priserna på Mulberrys sida är i pund...

Ha det gott! Kram Emma

2008-02-22 @ 17:20:08
Postat av: Linda

Emmisen: Kul att du kika in! =) Nej, va det pund.. attan det missade jag! =(

2008-02-22 @ 17:40:43
URL: http://trueblonde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91