Äntligen helg!!!

435816-44435816-46
God morgon vänner! Då va det äntligen helg igen! :) Fattar verkligen inte hur folk hinner/orkar blogga flera inlägg om dagen... hur som helst.. nu är jag här igen! Veckan har varit ganska kaotisk, dejt  tisdags, överrasknings avskedsfest åt en kolega i onsdags, gissa om hon blev förvånade när 25 pers hoppar ut ur sovrummet hos Anna när hon trodde hon var där på en enkel liten middag för tre! *hihi* Dejt igen med Mr S på Alla hjärtans dag.. det va trevligt, men jag tror det får stanna vid två dejter.. Kändes inte helt 100 och jag trivs så bra som singel och är nog inte redo att ge upp det om det inte känns helt rätt!

Idag ska jag iväg en sväng in till city för att göra lite ärenden.. Hade ingen aning om att det va så mycket jag behövde köpa förän jag skrev ner det på en lista.. I'm gonna be poor! *asg* Prioritet nummer 1 är en enkel svart kavaj som jag kan ha till jobbet! Efter stan blir det gymmet!!! Träningen blir verkligen lidande när man är ute på vifft ehla tiden.. tänk du hur det skulle sluta om jag var i ett nytt förhållande! Ytterligare en bra anledning to stay singel! =)

Kvällen är fortfarande lite öppen.. en sak som är säker är iaf att min lägenhet är i akut behov en storstädning så det måste jag definitivt lyckas klämma in i helgen!

Bilderna är från i torsdags:
* Svarta nya kostym byxor från Esprit (har bästa slimade kostymbyxorna enligt min mening!)
* Silver/svart randig tröja från H&M
* Pumps- Vgabond
* Silver halsband- H&M
* Silverringar från Australien
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91