What to wish for X-mas!?!

När man va liten så var det bara att titta i leksakskatalogen och man kunde lätt peka ut 30 saker som man ville ha. Nu när man är några år äldre så tycker jag att det alltid är lika svårt att komma på något att önska sig. Eller ja, jag kan ju erkänna att om jag går runt på stan så kan jag även nu peka ut 30 saker som jag vill ha, MEN det är klurigare att skriva en lista. Mina föräldrar måste nämligen ha exakta uppgifter om vad man vill ha annas slutar det att man står där med en luskofta på julafton när man egentligen önskat sig en oversize stickad tröja. Eftersom man kan köpa det mesta man vill ha själv (inom rimliga gränser givetvis!) så brukar jag försöka önska mig mer praktiska saker av mina föräldrar som är tråkiga att köpa själv. Detta är årets ynkliga önskelista:

1. Ett fluffigt duntäcke (hur tråkigt är inte detta att köpa själv?!?!)
2. Stooora salt och pepparkvarnar i genomskinlig plast (jag inser här själv att denna önskan kan sluta i katastrof!)
3. En träningsbag, hittade denna på Lindex som egentligen inte alls är någon träningsbag, men den är stor som attan (60 cm) och har många fack så jag tror att den skulle funka utmärkt som träningsväska. Dessutom så är den mycket snyggare än traditionella!
4. En vit stor pläd, typ en sån som på bilden.
Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har alltid så svårt att komma på vad jag vill ha. När man går i affären så kan man tänka ja en sån kan man ju önska sig. När man sen kommer hem å ska förklara för tex mamma vad de är man önskar sig så är de inte alls lätt för de att förstå vad de är man menar eller så har man glömt vad de var=)

Postat av: Emily

Haha jag ska önska mig en fluffig kudde i julklapp...inte heller så glamouröst! :)



Ber om tillåtelse att testa ditt torrschampo i helgen, en dröm att slippa duscha VARJE dag!!

2008-12-03 @ 07:20:40
Postat av: Linda

Anna: Precis! Ger jag inte exakta instruktioner till mina föräldrar ink bilder så brukar det sluta i katastrof! fniss



Emily: Ungefär lika glamröst som ett duntäcke! Klart du frå prova.. misstänker att du kommer att bli lika kär som mig! hihi

2008-12-03 @ 16:37:56
URL: http://trueblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91