Två heta tips!

Tips nummer ett som jag har blivit helt kär i sen jag provade är Lee Staffords torrschampo. Schampot är som ett pulver som man sprejar in i hårbottnen på fettiga ställen. Sen gnuggar man in det och avslutar med att borsta ur överflödet. Och voalla, det flötiga är borta och håret känns tjockare, luktar fräscht och är glansigt och fint! Kostade runt 80 kr på Åhlens.

Tips nummer två är raka motsatsen till schmpot nämligen Bregott med havssalt *hihi* Så mycket godare än vanligt smör! Är lixom så små krispiga bitar av salt i och det smakar underbart! Ok, kanske inte just nu, men det beror på att jag inte kan känna några smaker alls just nu.. :o( Kostar ca 25 kr på Hemköp *hihi*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91