Reashoppat typ..

På Annandgaen var jag och Emily Skövde och brottades med människor. Vi började shoppingen på Gina och det va nog tur det eftersom man fortfarande var pigg och fräsch då och hade iaf lite tålamod kvar. Jag stod 40 MINUTER i kön till provrummen och 20 minuter till kassan. Herregud, det är 1 timma av mitt liv som har gått till spillo det! Det här är iaf vad jag samlade på mig:
1.
 2. 3. 4. 5.
1. Spets kjol från H&M
2. "Silkes blus från Gina" Har en likadan fast svart på bilden i föregående inlägg.
3. Mossfärgad enkel topp från Gina.
4. Svart plisserad kjol från H&M (ej rea)
5. Klänning från H&M (ej rea) Superkass och sladdrig kvalité, köp inte!

Kommentarer
Postat av: Emily

När handlade du på H&M?? Missade jag det? Hur i hela friden lyckades du smita undan?? (Förstår inget) :)

2008-12-29 @ 17:46:54
Postat av: Linda

Emily: Men gumman, minns du inte att vi var inne på H&M i stan.. köpte ju ett nagellack oxå! :o) Det märks att du är lite äldre.. retas Pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91