Nya tven: Samsung 40" LCD-TV LE40A557





Haha.. kikade precis in på
Komplett.se och såg att de höjt priset på tven en tusenlapp! Snacka om tur att jag beställde den då jag gjode. På tal om beställde.. klickade hem den klockan 12 i måndags och på tisdag lunch så hade den kommit till Kompletts hämtbutik, snacka om snabba bud!

Jag är helnöjd med tven! Fast den va lite större än jag hade räknat med..*hehe* Det tråkiga är att eftersom jag bor i comhem hus och inte har någon digitalbox så är det analoga signaler som gäller, vilket gör att bilden tyvärr inte blir den bästa.. :o( Får väl kolla mycket på DVD iställt för då är bilden verkligen super! :o)

Till höger om tven står min mexico ugn som jag köpte för några månader sen. Gillar den som fan! Den är hur mysigt som helst med tända ljus i! Den mexikanska ugnen inhandlades i en inredningsaffär i Linné.

Nu ska jag ägna mig åt min lussebulle.. C ya later!
Kommentarer
Postat av: Tb

Har själv en 42" sedan tre år tillbaka men med digitalbox, kanonbra bild. Jag rekomenderar att du uppgraderar genast till digitalt!

2008-12-18 @ 01:01:47
Postat av: Linda

Tb: Mmmm.. jag får nog överväga det för bilden är inget vidare.. ska kolla om det finns något sätt att komma runt det först.. :o)

Postat av: Anonym

Vad fint det blev när du möblerade om!

Tack för julkortet!



Josefine

2008-12-18 @ 19:16:16
Postat av: Linda

Josefine: Tack det samma gumman!

2008-12-18 @ 21:33:11
URL: http://trueblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91