Nu är jag hemma..

..i Falköping hos mamma å pappa. Känns skönt att bara var hemma och slappa! Inte tänka på jobb, inga måsten och bara ta det väldigt lugnt! =)

Idag har jag och pappa varit ute i skogen och huggt två granar (bilden är från förra året). Attan va svårt det va att hitta de perfekta julgranarna, men till slut lyckades vi tror jag.

Va så skönt att vara ute i skogen, tystnaden och att känna doften av gran och mossa. Nog för att jag verkligen gillar tumulten i stan, men ibland så kan jag längta efter att sitta på en stubbe i en tyst skog och bara vara. Låter helflummigt,  I  know, men sån är jag :o)

Imorn så är det dax för att klä granen, griljera skinan, oka knäck etc.. Och om vi har riktigt tur så kanske det till och med blir lite snö =)

Känner på mig att det inte kommer att bli så mycket bloggat i jul. Dels för att jag har bättre saker för mig (som att läsa och äta julgodis tex ;o) och dels för att mina färäldrar tro jag slutade blogga för ett år sen.. och det känns onödigt att väcka den björn som sover *hehe*

Önskar iaf er alla en riktigt mysig jul!

Puss å kram!
Kommentarer
Postat av: Tb

Tack det samma, hoppas alla har en riktigt bra julhelg!

2008-12-22 @ 22:03:30
Postat av: Anna

God Jul!

Postat av: Karin

GOD JUL!

2008-12-24 @ 11:39:25
URL: http://decemberflicka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91