Knepet till de perfekta lussekatterna



Gud vilken seg dag det har arit idag, lite att göra på jobbet och tiden har krupit fram! Igår när alla tjejerna hade åkt hem så bakade jag de här lussekatterna. Nu är bara frågan vem som ska äta upp alla?!? Att sitta å knapra på lussebullar själv känns ju lite trisst. Om ni kollar in bilden till vänster så får ni ett litet tips på hur ni får era lussekatter lagom stora. Utgå från en stor degklump och sen rullar ni bara ut den i ena "'änden" så mycket som känns lagom, behövs det mer deg så är det bara att fortsätta rulla.. =)

Jag brukar alltid köpa ett adventsljus (ni vet ett sånt där med siffror), men i år så har jag varit lite seg i starten. Men igår köpte jag iaf det här. Misstänker att jag kommer få kämpa på bra om jag ska lyckas bränna ner hela till jul.. mycket mys väntar med andra ord!


Imorgon ska jag träffa han som jag shakade med på Parklane för drygt en vecka sen. Minns knappt inte hur han såg ut, bara att han va rätt lång. Men det lär väl sluta som det brukar misstänker jag, dvs i ointresse från min sida. Tror att jag trivs aldeles för bra med att vara singel för att anstränga mig för att få något att funka.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91