Jävla skit!

Jag tänkte ha med mig en tårta till jobbet imorn..



.. nu blir det inte så! :o(
Kommentarer
Postat av: Tobbe

Stackare! Jag lider med dig!

2008-12-18 @ 21:48:32
Postat av: Emily

Men gumman då! Vad har du gjort?? Det måste vara formen det är fel på! Har vart och tittat på den nya lägenheten igen....kommer bli så fint!! :)

Kram kram!

2008-12-18 @ 22:22:47
Postat av: sara

Aj aj...

Postat av: Linda

Tobbe: Jag lider med mig själv!



Emily: Klart som fan att det va formen det va fel på! Inte kan det va jag.. :o) KRAM!



Sara: Det kan man verkligen säga!

2008-12-19 @ 09:17:44
URL: http://trueblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91