Hur full var jag egentligen..?

Fikade igår med han som jag dansade med på Parklane för nån vecka sen. Jag jag hade ett väldigt vagt minne av hur han såg ut och lite alkohol i kombination med en mörk lokal har ju en viss tendens att försköna verkligheten en smula. Nog var han lång alltid, men rätt spinkig och inte speciellt attraktiv! Visst var han trevlig men lite blyg. Men nej, det kommer inte att bli någon dejt nummer två! Som jag misstänkte med andra ord. Så nu gäller det bara att på ett lite snyggt sätt skaka av sig honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91