Dagens klädsel

Jihoo! Min tv har kommit! Ska åka och hämta den på lunchen! =) Hyffsat materialistisk man är som blir så glad över en tv! Vad säger det egentligen om mig va? *hehe*

Idag är sista dagen att posta julkorten om man vill använda "julpåsen".. å det vill man ju.. ;o) Så nu bör de snart dimpa ner i era brevlådor..!

Dagens klädsel:
* Mossgrön polo- Gina Tricot
* Stickad kjol- H&M
* Svarta strumpbyxor
* Svarta pumps- Vagabond (blev liiite kyrligt om benen, men mina stövlar är inne för omklackning så vad ska en flicka göra..)
* Halsband- Indiska
* Stooor herrklocka- Kina

Observera den fina halmbocken nere till höger som jag köpte på Rusta för 10 kr, vilket fynd va! *hehe*

Hoppas ni får en fin fin dag!

Puss å kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91