Allmänt svammel.. ;o)

Hej vänner! 1½ timma kvar, sen är det fredag! Den här veckan har gått otroligt långsamt på jobbet, dessutom så har jag varit toktrött hela tiden! Nog för att jag brukar vara väldigt trött och tycka väldigt synd om mig när klockan ringer på morgonen, MEN det brukar ju släppa framåt tio-snåret. Men inte denna veckan inte, har suttit och jäspat framför datorn mest hela tiden känns det som.. :o(

Jossan har varit här ikväll och vi har svullat i glögg, pepparkakor och Rocky Road som hon hade med sig, väääldigt smaskigt!

Klänningen här ovan kommer från Gina, kostar 149 kr och ser väldigt lovande ut.. får nog ta och kolla in den imorn! Har varit väldigt duktigt på senaste tiden (om jag får säga det själv =) och inte köpt alls mycket kläder! Det har blivit mest julklappar och saker till hemmet. Går lite i vågor det där vad man lägger pengarna på.

Imorn blir det AW på
Lotus Bar och Champangebuffe! Känns som ett lyckat koncept! *hihi*

Natti natti, nu ska jag försöka få lite skönhetssömn så jag ser fab ut imorgon.. :o) Sleep tight!
Kommentarer
Postat av: Åsa

Rocky Road....muuuuums!! Den ser grymt god ut ;)

2008-12-12 @ 17:12:36
Postat av: Linda

Åsa: Som i Australien!!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91