Världens underbaraste lilla hund finns inte mer..


Vaknade inatt och kunde inte sova.. kollade på mobilen.. hade fått ett sms från Åsa som skrev att hon hade varit tvungen att avliva sin älskade lilla hund. Kändes som att någon slet tag i mitt hjärta när jag läste det! Dels för att gosigare och keligare hund omöjligt kunde ha funnits och dels för att jag visste hur jävla lessen Åsa var! Chico var henns lilla älskling, mannen i hennes liv, hennes ögonsten. Hur läker någonsin såren helt efter förlusten av ens mest tillgiva vän? Även fast vi visste att den här dagen förr eller senare skulle komma så gör det inte mindre ont för det..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91