Fredagens party i Kina!

Jag orkar inte mer! Det är fullt ös medvetlös hela tiden! NU, är första gången som jag varit själv på hotellrummet i mer än en timma och bara tagit det lugnt sen jag kom hit. Jisses, jag skulle behöva en veckas semester efter det här! *skratt* Men samtidigt så är det väldigt roligt så jag ska inte klaga för mycket! Har hänt mycket det senaste dagarna, men jag börjar med fredagen..

Hotellet hade ordnat fest och som väntat så spårade det mer eller mindre ur.. jag spårade naturligtvis inte ur, skulle jag aldrig göra ;) men andra.. typ projekledar-teamet.. Jag fattar inte vad som är grejen med att supa sig bortom all kontroll.. vad är tjusningen lixom.. de gör bort sig och sen mins det i stort sett dagen efter.. Hade man inte vetat bättre så skulle man lätt kunna missta dem för 14 år i vissa lägen! JAG känner mig gammal i deras sällskap!

Som igår tex.. när de åkte hem i bussen från golfbanan (jag var tack och lov inte med!) Så hade de börjat slita av varandra kläderna (grabbarna alltså) vilket slutade med att två var spritt språngande nakna! Vad är grjejen lixom?!? När vi töser festar så finns lixom inte en tanken att vi skulle börja slita av varandra kläderna.. inte hos mig iaf ;)

Känns som att endel har ett så jävla tråkigt liv hemma så när det kommer hit så måste de leva ut till max.. Men ibland går det faktiskt lite väl långt!

Fredag kväälen outfit:
* Svart LBD- ZARA
* Svart Hermés skärp
* Svarta pumps- Vagabond
* "silver halsband"- H&M
* Armband i guld & silver- Miss Dee

Här kommer lite bilder från kvällen..



Plockmat!!! Me like a lot! *tihii* Speciellt desserbordet ovan!


Kvällen börjar med att vi hälsas välkomna och personalen med vänner sjunger en sång. De va så söta hela tiden och såg så glada ut!


Johan och Kristian... Kanska ska "förklara" hattarna.. De skulle nämligen spela golf dagen efter klockan halv åtta på morgonen.. hur de över huvudtaget kommer ur sängen kommer för mig förbli en gåta! Hur som helst så va det Sverige mot Rest-of-the-world, därför köpte de snygga teamhattar med matchande skrikrosa piké till.. Antar att de ville inviga dem dagen innan..

Jag och den andra Linda (som bor här) Hyffsad längsskillnad! =)


Jag, Anna och Rovina som har fixat festen! Grabben i bakgrunden är ett av mina "hat-objekt".. jag vet man ska inte hata, men han är sååååå dryg och mans-gris-aktig!


Johan försöker få bartenderna att fixa en Pink Panther till mig.. gick inte alls.. fick ta saken i egan händer..


..och blanda till den här! Blev riktigt bra faktiskt! Innehåller cointreau, mjölk, sprit och Bailys typ.. =)


Choklad-drink och grillspett med marshmallows på doppade i vit och mörk choklad *jummie*


Johan, Anna och Linda


Jag sjunger fejk-kareoke.. ja asså det fanns ingen rullande text utan bara ett papper att titta på med texten.. tack gode gud för att den trevliga tösen i bakgrunden hjälpte mig! =) Minns att jag sjöng nån Abba-låt utan text.. gick faktiskt över förväntan.. so I heard *asg*


Johan och Jessica dansar...


..och här nåsn stans börjar det urarta *asg* Vilken pose va! =)


Efter festen (runt tolv-tiden) gick de flesta vidare till Biergarden, det är här alla västerlänningar hänger på kvällarna!


Jag och Kjell va de enda som gick vidare.. han tog med mig runt på en club-runda! Riktigt schysta clubar.. om man bortser från det faktumet att det bara är kinerser där under 1,60..  Om man sägr så här.. man sticker ut lite! *hehe* Fast jag är såklart lika blind som vanligt och ser inte ALLS när folk vänder sig om och glor! Är nog rätt tur att man har den egenskapen när man är här.. =)

Nu ska jag möta upp töserna.. vi ska ha tjejmys-kväll hos Linda som bor i en lägenhet här på hotellet med kök å allt! Vi ska laga mat, dricka vin och kolla på film! =) Ska bli mysigt!
Kommentarer
Postat av: Martina

Hejsan, vi på Veckorevyn.com har uppmärksammat din blogg och skulle vilja skicka en spännande inbjudan till dig. Jag hittar inte din mailadress på sidan och undrar därför om du skulle kunna skicka den till mig? Hälsningar Martina, Veckorevyn.com.

2008-08-25 @ 11:11:15
URL: http://www.veckorevyn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91