Dagens outfit + svammel

I´m back! Kom tillbaka igår vid halv sex.. gissa om jag va trött efter 17 timmars resa och sex timmar jetlag! Krigade med mig själv för att hålla mig vaken till "The Pacifier" med Ven Diesel.. kände att jag va i stort behov av lite trevligt ögongodis efter att ha vilat ögonen på små kineser i tre veckor! Hade som mål att hålla mig vaken till halv tio, sista halvtimmen va smärtsam, provade till och med att hålla upp ögonlockan med fingrarna för att inte somna.. Måste varit en härlig syn! *asg* Trodde att jag skulle vakna vid sex-tiden, men jag sov som en stock till nio.. sååå skönt!

Idag lunchade jag med Åsa och hennes nya kille.. riktigt trevlig prick och klart godkänd! *hihi* Käkade grillbuffe på Gamle Port, väldigt gott och precis vad jag va sugen på! =)
Sen kom en polare från Sthlm förbi så vi fikade å kollade film...

Shoppade en tröjklänning oxå när jag va på stan.. very nice! =)

Dagens slappa klädsel:
* Jeans- Köpta i Kina (kombination av diesel och Esprit.. snacka om miss! *asg* Men de sitter bra så jag gillar dem ändå!)
* Hoodie- Abercrombie..kanske =)
* Vitt ribbat linne- Only
* Patchwork väska- Coatch
* Bruna pumps- Vagabond

Nu ska jag sussa så jag orkar upp till jobbet imorn!

Köss å hej!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91