Min lördag i Kina!

I lördags åkte jag, Anna och Jessica till ett annat centrum som heter Paradise walk och shoppade. Där finns affärer som Only, Vero Moda, Mango, French Connection, Sisely och en massa andra affärer som man inte känner till! Jag köpte en stickad "kavaj" på Only =)



Vi passade på att käka thai-mat när vi va där på en "normal" restauran. Svingott, men riktigt riktigt starkt! Kändes typ som att man fick sår på tungan! Och då ska ni veta att jag gillar stark mat! Svensk thai, släng dig i väggen, här snackar vi hetta! =)

Som vanligt va det svinsvårt att få en taxi där ifrån! Alla bara vinkade bort oss! Tills slut så ringde vi Rovina (hon som jobbar på hotellt) och frågade vad som va grejen.. Hon sa att de va bilbyte klockan fyra. Och klockan va precis fyra, så halav fem satt vi iaf på väg i en taxi på väg tillbaka till hotellet.

På kvällen åkte vi till Hollyday Inn och käkade grillbuffe! Så jäkla gott med att få äta bakpotatis och en riktigt biff! Desserbordet va inte het fel det heller! =)

Kvällens klädsel:
* Gråblå topp- ZARA
* Svarta kostymbyxor- Esprit
* Svarta pumps- Vagabond
* Qviltad väska- Wedins
* Silverhalsband- H&M
* Armband- Miss Dee
* Kristall örhängen- Köpta i Thailand


Dagens smink och hår. På grund av akut tidsbrist (som vanligt då..) så fick det bli en uppsättning av mitt trassliga hår. Körde på sotade ögon.. syns inte så bra på grudn av blixten, men det va inte så pjåkigt faktiskt =)


Utsikt från Hollyday Inn mot vårt hotell på andra sidan floden.


Kvällens medverkande =)


Jessica och Kristian.. Kristian va fruktansvärt bakis efter golfen.. eller fortfarande full.. beroende på hur man ser det..


Marcus å Jessica


Marcus å Kristian


Min dessert! =) I löve choklad!
Kommentarer
Postat av: Emily

Kolla din mail tös! :) (lindisplace)

2008-08-26 @ 12:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91