Irriterande jävla människa!

Godmorgon på er! Sitter på jobbet och har tråkigt.. är grymt trött idag! Känner bara för att slänga mig i soffan som står bakom mig och sova en liten stund.. är nog dock ingen bra idé om projektledaren eller bossen skulle råka titta förbi.. Ska till Anna på grillfest ikväll med utgång efter det.. just nu känns det som att jag är mer sugen på en lugn myskväll, men men det kanske ändrar sig till ikväll.. =)

Eftersom jag redan är i gång och gnäller så är det väl lika bra att fortsätta.. Ibland hatar jag verkligen att åka spårvagn! I förrgår sätter det sig en kille brevid mig som beter sig helmysko, sitter och hysterisk kollar sig omkring, vrider och vänder på sig, stirrar på mig typ 20 cm framför ansiktet! Blev helt nervös av hans beteende, så jävla irriterande! Idag sätter han sig berevid mig igen, trots att jag har min väska på stolen brevid och det finns en massa andra platser! Har ett utsett mig till sitt mission att irritera eller!?

Nog tjurat för den här gången! Mitt paket från Ellos är på väg! Jihooo! =)

Over and out!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91