Shoppat i Shanghai!


Detta har jag shoppat idag (plus åtta Lacoste piké som är i Kristian rum), jag är helnöjd! Både fejk och riktiga grejer! =) Nu är jag otroligt trött, det är hyffsat utmattande att pruta, fy farao vad vissa va svåra! Vet man vad man gett förut och vad andra har gett så vill man ogärna ge mer. Dock verkade det som att priserna gått upp något. Vissa grejer va helt omöjliga att få ner till samma pris som sist! Inte för att det skiljer så mycket, men iaf.. =) Nu ska jag ta en power nap, sen blir det Hard Rock Café! 
Kommentarer
Postat av: Christina

Härligt med så mycket fin shopping :)

Postat av: Karin

åh vad roligt med så mycket shopping. Hur gick det med väskan? Blir det mer shopping, om så får du gärna köpa någon Abercrombie tröja till mig ;) om det får plats så klart, kram !

2008-08-29 @ 12:40:13
Postat av: Åsa

Hej gumman! Det ser ju ut som att shoppingen går bra =) Vad bra att du kan uppdatera bloggen från det hotell du är nu me'!! Nu ska jag hoppa in i ducshen osså ut på lite AW...sankar dig! Ser fram emot att ses på söndag. Puss å kram

2008-08-29 @ 16:46:43
Postat av: Linda

Christina: Visst e det!



Karin: Din väska ligger i en av påsarna! =) Såg tyvärr kommentaren lite sent så nån Abercombie tröja blev det inte.. nästa gång gumman! =)



Åsa: Den gick jättebra! hihi Hoppas du har en kul kväll! Blev inget Hard rock för våran del.. det va stängt! =( Blev TGIF istället, men det funka det me! =)

2008-08-29 @ 17:09:28
URL: http://trueblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91