Semesterplanerna som gick i stöpet...

Jävla bajs! Jag och Helene hade så gott som bestämt att vi skulle åka till Mexico i drygt två veckor i höst! Idag kollade jag lite med min projektledare hur mycket tid jag kommer att behöva spendera i Kina i höst, trodde att resan nu på måndag eventuellt skulle bli den sista, men icke! Tydligen så ska jag spendera i stort sett hela hösten/vintern där fram till jul! Där gick våra härliga semesterplaner upp i rök kan man lugnt säga! Jävla skit! Visst, det är rätt kul att jobba i Kina, men det är fruktansvärt varmt, skitigt och hektiskt!

En härlig strand med kristallklart vatten eller en smogig storstad på 33 fucking jävla miljoner invånare!?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91