Mamma Mia & Inställd dejt

Va och såg Mamma Mia igår med Jossan. Måste tyvärr erkänna att jag är lite besviken. Efter allt gott jag hört om den så trodde jag att den skulle va jättebra! Visst Sophie var supersöt och Maryl Streep va jättebra i rollen som mamma, men allt fånigt sjungade blev bara lite för mycket ibland.. Jag är nog helt enkelt inte någon musikalfilms tjej så är det nog bara. Action och Thrillers är mer min melodi! =) No I know for sure!

Bestämde på dan igår att jag skulle träffa den där läkaren en gång till, ändrade mig sen på kvällen och skrev ett väldigt diplomatiskt sms till honom och ställde in. Fick "Ok, ha det bra" tillbaka, snacka om bitter! *asg* Anledningen till att jag bestämde mig för att inte träffa honom igen va dels att han var 39 bast plus att jag fick lite skumma meddelanden sen under dagen från honom.. Går inte in på vad, för jag misstänker att ni inte sliter ert hår av nyfikenhet.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91