Lördagens två outfits!


Så här såg jag ut igår. Åsa och Helene var här så vi gick på stan och på kvällen festade vi så klart! Bilder från det och på shoppingfynden kommer sen! Tro det eller ej, men jag va faktiskt den som shoppade minst.. fast å andra sidan så skulle jag inte ha något plus att jag redan shoppat en hel del under veckan =)

Dagens outfiten: Ribbat linne- Vero Monda, chinos- GAP L.A, jeans jacka- köpt på Smögen, vita pumps- Wasséns i Nordstan Gbg, väska- Mulberry Bayswater.

Kvällens outfit: Mossgrön klänning- Indiska, halsband- Indiska, bruna pumps- Vaga Bond, en massa armringar från bla H&M, brunt flätat skärp.
Kommentarer
Postat av: sara

snygging! sommarfräsht :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91