I love my new fake jeans! =)

Idag har det varit ca 24 grader och regn i Chongqing. Riktigt skönt att slippa bastun ett tag! På tal om väder så hörde jag att ni hade det fint hemma! Hoppas det håller i sig tills på lördag kväll för då kommer jag hem!

Dagens outfit:
* Jeans- Köpta på fake-marketen för 90 kr. Riktigt nice om ni frågar mig, dessutom långa i benen! =)
* Gråblå topp- ZARA
* Svarta pumps- Vagabond
* Qviltad väska- Wedins
* Silverhalsband- H&M
* Kristall örhängen- Köpta i Thailand
* Armand- Miss Dee

Gårdagens outfit:
* Finstickad  grå topp- MQ
* Svarta kostymbyxor- Esprit
* Qviltad väska- Wedins
* Svarta pumps- Vagabond
* Armband- Miss Dee



På tal om något helt annat än väder och kläder.. Funderar starkt på att ta en sista minuten till medelhavet i höst. Blev ju tyvärr inget med Mexico och jag vill verkligen ha lite paraplydrinkar och sol! Säg till om ni vill hänga på, annars åker jag själv! =)
Kommentarer
Postat av: sara

Oj vad fin du var i uppsatt hår, very nice =O)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91