God mat, massage och manikyr i Kina!

Idag va det varmt ute, ca 35 grader, men andra ord väääldigt svettigt! Drog iaf ut på stan efter träningen. Gick till Donken och käkade en kycklingwrap, något de verkligen borde införa i Sverige: grillad chilikryddad kycklingfile med crisp runt, sallad, dressing och tortilla runt, väldigt smaskigt! Sen kikade vi runt lite bland Gucci och Armani butikerna, dyrare än i Sverige och inte riktigt min prisklass. På nedre plan så hade de massagestolar, så jävla skönt, en sån skulle man ha hemma! Synd bara att de gick på 50 papp! =( Sen drog en sväng till fake-marketen istället *hehe* Köpte en CC-plånbok, jeans, pumaskor och en asfin ögonskugga! =) Efter shoppingen drog jag och Issa å fixade naglarna, mina blev grymt fina! Glittar mer i verkligheten! =) Sist men inte minst så smet vi in på en helt obeprövad snabbmatsrestaurang, väldigt modigt av oss med andra ord! *hihi* Maten va riktigt god, kyckling i nån hott sås med ris!


Jessica får massage.. ska tetsa ögonmassagegrejen som hon köpte, den va tydligen riktigt skön!


Maten jag och Issa beställde, 12,50:- kostade kallaset, hutlöst eller hur!? ;)


Mina naglar.. som sagt, glittar mer i verkligheten! Sist satt det som bergen i två veckor så jag hoppas på nåt liknande denna gången.. fast nu är det typ små utstående guldkulor på så det kanske inte håller lika länge. Men för 50 kr så kan man ju utan tvekan göra om det en gång till innan man åker hem! =)
Kommentarer
Postat av: Erika

Måste skvallra att Chicken wrap finns på donken i Östergötland ialf! :)

Ha det bäst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91