Gårdagens & dagens outfit i Kina


Valet av kläder igår va väl kanske inte helt genomtänkt i och med att vi började bygga och man är tvungen att ha långbyxor och skyddsskor i fabriken. Men lite smart va jag iaf och tog med ett par leggings till som jag kunde dra under kjolen.. sjukt hett det såg ut till de ofantligt klumpiga skyddsskorna! *asg*

Gårdagens: Orange kjol från Åhlens, brunt linne från H&M, bruna pumps från Vagabond, halsband från Lindex och guldklocka från Guess.

Dagens: Svarta kostymbycor från Esprit, svart kort topp från Ge:kås, mossgrön skjorta från ZARA, svarta pumps från Vagabond, qviltad väska från Wedins, armband i guld & silver från Miss Dee och "Linda-halsband" i silver från Emily.
Kommentarer
Postat av: Fredo

Tjena!

Måste bara säga att jag gillar din klädstil, lagom uppklätt, samtidigt casual och schyssta färger. Fortsätt så! ;-)

Postat av: Linda

Fredo: Tack, vad glad jag blir!

2008-08-21 @ 11:58:10
URL: http://trueblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91