Fest i Kina! =)

Här kommer lite bilder från i fredags kväll som blev ganska blöt.. rullade in vid halv fyra snåret =)


Allt börjar lugnt och sansat i Lindas lägenhet..


Issa, min nyfunne träningskompis! En sak som är kul med att komma ner till Kina är man man får träffa folk face to face som man bara snackat med i telefon innan och inte har haft nån aning om hur de ser ut.. Issa är ett sånt exempel =)


Någonting är tydligen väldigt kul.. =)


Jessica och Åke, Jessica ska bo i Kina i ett år.. jag är INTE avundsjuk!


Jessica och Kristian.. showin´som love! =)


Daimdrink! Strak och lite plastig smak, men helt klart effektfull!


Vissa hade lite svårt att behålla kläderna på.. *asg*

Jag kan ju säga så här.. här festar man med folk som man i normala fall inte alls skulle umgås med över huvud taget! Konstigt nog så funkar det faktiskt bra och är riktigt kul! På ett sätt är det ganska givande för man lär sig anpassa sig till olika situationer och att ta människor på ett bra sätt. Sen behöver man ju inte heller sätta sig brevid de som man kanske inte gillar så mycket heller =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91